Zeijer Fietstocht

Op zondag 3 september 2023 was de Zeijer Fietstocht: een evenement wat al heel wat jaren georganiseerd wordt, met als doel om geld in te zamelen voor een goed doel. Na dit jarenlang voor KWF gedaan te hebben, besloten de dames van de organisatie dat de opbrengst dit jaar bestemd was voor onze Stichting EV@.

Maar liefs 240 enthousiaste deelnemers fietsten op deze prachtige zonnige dag mee. Ze konden kiezen uit 3 verschillende afstanden en routes: 35, 50 en 100 kilometer. Iedereen kreeg een goed gevulde goodiebag met versnaperingen mee voor onderweg, welke mogelijk gemaakt was door verschillende sponsoren. De deelnemers fietsten ook langs verschillende knooppunten, waar zij een een hapje en drankje konden nuttigen, onder andere bij Bierbrouwerij Maallust in Veenhuizen en ze konden heerlijke cupcakes kopen bij Syl’s Bakery die met haar wagen op de route klaarstond. Ook was er gelegenheid om de sieraden van EV@ Jewels aan te schaffen. De totale opbrengst van de fietstocht, extra donaties en verkoop van de sieraden was een geweldig mooie €3.448!

We kunnen terugkijken op een gezellige en waardevolle dag, met mooie gesprekken over onze Stichting en doelstellingen.