Kom in actie

Help mee op jouw manier

Een beter leven met én na deze ziekte. Daar kunnen we natuurlijk altijd hulp bij gebruiken. In de vorm van donaties, maar ook op andere manieren. Organiseer een actie op school, werk of in de buurt. Ben jij een ster in bakken? Verkoop dan je koekjes voor het goede doel. Ga met vrienden een week echt die 10.000 stappen per dag doen en laat jullie voor iedere stap sponsoren. Ben je jarig of vier je een jubileum? Vraag om sponsoring van je actie in plaats van cadeaus. Wandel, fiets of ren mee met een bestaand evenement en laat je sponsoren tijdens dit event. Of bedenk zelf een creatieve manier die bij je past. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Bedrijfsactiviteiten

Steeds meer bedrijven steunen een goed doel in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen. Dit kan niet alleen het positieve imago van uw onderneming naar klanten en leveranciers toe versterken, maar de steun aan een goed doel kan ook de betrokkenheid van de medewerkers bij uw bedrijf vergroten.

Doneer per product of dienst

Geef per verkocht product of geleverde dienst een vast bedrag of percentage aan het onderzoek. Bijvoorbeeld 1 euro per knipbeurt of een paar cent per verkochte meter zonnescherm. Je kunt ook een deel  van je omzet doneren.

Partner worden

Wil je met jouw bedrijf ook partner van de  worden? Laat je maatschappelijke betrokkenheid zien en steun stichting Ewingsarcoom. We zoeken altijd naar de optimale samenwerkingsvorm met jouw bedrijf. Vul het onderstaande formulier in om meer informatie te ontvangen over de samenwerking.

Vrienden van de Stichting

Wilt u of uw bedrijf ook bij de Vrienden van de Stichting horen en zodoende de stichting en het onderzoek naar EwingSarcoom steunen? Dat kan. U bent Vriend van de Stichting als u de stichting jaarlijks met minimaal €1.000,- sponsort en dat gedurende minimaal drie jaar.

Contactformulier

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.