Summerevent

Wij waren aanwezig met onze Jewels van EVA op het Summer Event van Dorpsvereniging Smilde.
Het was een zeer geslaagde en zonnige dag!!!

We hebben heel veel lieve en betrokken mensen gesproken over onze stichting en de noodzaak voor meer onderzoek naar het Ewingsarcoom.
Velen kenden het verhaal van Thomas en Topper Eva wel.
Ook de verkoop van de sieraden was succesvol!

Dankzij onze vrijwilligers Debby, Ingrid en Sharrol hebben we onze stichting weer in de kijker kunnen zetten ❤️

𝙇𝙞𝙟𝙠𝙩 𝙝𝙚𝙩 𝙟𝙤𝙪 𝙤𝙤𝙠 𝙡𝙚𝙪𝙠 𝙤𝙢 𝙫𝙧𝙞𝙟𝙗𝙡𝙞𝙟𝙫𝙚𝙣𝙙 𝙫𝙧𝙞𝙟𝙬𝙞𝙡𝙡𝙞𝙜𝙚𝙧 𝙩𝙚 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙚𝙣 𝙗𝙞𝙟 𝙤𝙣𝙯𝙚 𝙨𝙩𝙞𝙘𝙝𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙚𝙣 𝙤𝙣𝙨 𝙚𝙚𝙣 𝙠𝙚𝙚𝙧𝙩𝙟𝙚 𝙩𝙚 𝙝𝙚𝙡𝙥𝙚𝙣 𝙗𝙞𝙟 𝙚𝙚𝙣 𝙖𝙘𝙩𝙞𝙚?
𝙊𝙛 𝙤𝙧𝙜𝙖𝙣𝙞𝙨𝙚𝙚𝙧 𝙟𝙞𝙟 𝙗𝙞𝙣𝙣𝙚𝙣𝙠𝙤𝙧𝙩 𝙚𝙚𝙣 𝙚𝙫𝙚𝙣𝙩 𝙤𝙛 𝙢𝙖𝙧𝙠𝙩 𝙬𝙖𝙖𝙧 𝙬𝙞𝙟 𝙢𝙚𝙩 𝙤𝙣𝙯𝙚 𝙨𝙞𝙚𝙧𝙖𝙙𝙚𝙣 𝙢𝙤𝙜𝙚𝙣 𝙨𝙩𝙖𝙖𝙣?
𝙉𝙚𝙚𝙢 𝙙𝙖𝙣 𝙘𝙤𝙣𝙩𝙖𝙘𝙩 𝙢𝙚𝙩 𝙤𝙣𝙨 𝙤𝙥!