Summerevent

Wij waren aanwezig met onze Jewels van EVA op het Summer Event van Dorpsvereniging Smilde.
Het was een zeer geslaagde en zonnige dag!!!

We hebben heel veel lieve en betrokken mensen gesproken over onze stichting en de noodzaak voor meer onderzoek naar het Ewingsarcoom.
Velen kenden het verhaal van Thomas en Topper Eva wel.
Ook de verkoop van de sieraden was succesvol!

Dankzij onze vrijwilligers Debby, Ingrid en Sharrol hebben we onze stichting weer in de kijker kunnen zetten ❤️

????? ??? ??? ??? ???? ?? ???????????? ???????????? ?? ?????? ??? ???? ????????? ?? ??? ??? ??????? ?? ?????? ??? ??? ??????
?? ?????????? ??? ?????????? ??? ????? ?? ????? ???? ??? ??? ???? ???????? ????? ??????
???? ??? ??????? ??? ??? ??!