Film ‘Nothing to laugh about’

Op dinsdag 3 oktober werd de Noorse film ‘Nothing to laugh about’ vertoond in theater Skopein in Winterswijk door Stichting Filmhuis Winterswijk. De film gaat over Kasper, een stand-up komedian, die de diagnose botkanker (Ewingsarcoom) krijgt. “Het is geen film over de strijd tegen kanker, maar een film over de wil om te overleven”, aldus regisseur Peter Naess.

Stichting Filmhuis Winterswijk viert dit jaar haar 35-jarige jubileum en besloot de volledige opbrengst van de kaartverkoop voor deze film te doneren aan Stichting Ewingsarcoom. Bestuursleden van onze Stichting, Marianne de Jong en Ellen Zwiers, reden naar Winterswijk om de bezoekers te vertellen over onze stichting en natuurlijk ook om zelf de film te bekijken. Zij hielden het beide niet droog bij het zien van deze zeer indrukwekkende film.

In totaal kwamen maar liefst 177 bezoekers de film bekijken en er werd ook nog geld gedoneerd. Dit
leverde het geweldige bedrag van €1.170 op!!!