Hans en Wilko krijgen een warm onthaal in Pieterburen.

Vandaag was de dag van de ‘Grand Finale’, de laatste etappe van de 500 km voor stichting EV@. Om de actie nog een boost te geven werden er in alle vroegte nog berichten gedeeld op de socials, waarop geweldig is gereageerd. Dit heeft geresulteerd in een bedrag van ruim boven de €10.000,-
In het laatste stuk van de monsterlijke tocht liep er een verslaggever van OOGTV mee, hier is een prachtige reportage van gemaakt. Er waren ook collega’s van de politie aanwezig. De heren werden de laatste meters met een politieauto begeleid naar de finish. Hier stond het team van Stichting EV@, familieleden en kennissen klaar om de heren een warm onthaal te geven. Wat een topprestatie hebben de heren geleverd! We zijn Hans en Wilko enorm dankbaar voor dit initiatief. We willen ook graag de sponsoren bedanken en een ieder die dit mogelijk heeft gemaakt, zonder jullie was dit niet gelukt.