Ilse

Mijn naam is Ilse van der Galiën-Swart, ik ben getrouwd met Lucas en we hebben twee zoons en een hond. We wonen in het mooie brinkdorp Zeijen, vlakbij Assen. Ik ben makelaar bij eneigenaar van Steenhuis Makelaars in Assen. Aankopen en verkopen is mijn passie.

Ik ben met Stichting Ev@ in aanraking gekomen doordat Sharrol en Ellen (de ouders van Eva) een huis kochten die ik in de verkoop had, daarna mocht ik het huis van Ellens moeder verkopen, op dat moment werd Eva ziek. Via de zijlijn heb ik het gevolgd. Ik heb veel bewondering voor Ellen en Sharrol, de manier waarop zij zo’n heftige periode weten om te buigen naar iets positiefs. En met veel enthousiasme een stichting oprichten, zodat er niet alleen geld ingezameld kan worden om onderzoek te doen, maar ook andere mensen geholpen kunnen worden door informatie te verstrekken, bekendheid aan deze vorm van kanker te geven.

Toen ik dan ook de vraag kreeg om mijn steentje bij te dragen, twijfelde ik niet. Vanuit mijn nabije omgeving heb ik gezien hoeveel impact kanker heeft op een gezin en de omgeving. Graag wil ik samen met dit enthousiaste team mij inzetten om geld in te zamelen voor onderzoek naar deze vorm van kanker,zodat er betere behandelingen kunnen komen en de overlevingskansen worden vergroot.

Ilse van der Galiën-Swart