Laden...

Algemeen bestuurslid Marcella

Mijn naam is Marcella Blomsma, ik ben 55 jaar en getrouwd met Marnix. Moeder van Sanne, Thomas en Robin en woonachtig in Smilde. Onze zoon Thomas is op 19 juni 2022 overleden op 16-jarige leeftijd ten gevolge van het Ewingsarcoom. Thomas werd net als Eva in 2019 gediagnosticeerd met het Ewingsarcoom en daardoor kwamen wij Eva en haar ouders wel eens tegen in het PMC in Utrecht of het UMCG en hadden we ook regelmatig contact. Want hoe bizar is het dat 2 kinderen die bijna tegelijkertijd gediagnosticeerd waren zo vlak bij elkaar wonen, gezien het feit dat het maar zo zelden voorkomt jaarlijks?

De Stichting ligt mij natuurlijk na aan het hart, want wat zou het mooi zijn als ik in mijn leven nog mag meemaken dat de overlevingscijfers van het Ewingsarcoom 100% wordt. Dat geen enkel kind en gezin in de toekomst meer hoeft mee te maken wat Thomas, maar ook zijn zussen en wij als gezin hebben moeten meemaken. En daar wil ik mij voor inzetten: bekendheid generen voor het Ewingsarcoom en zorgen dat er veel geld opgehaald gaat worden voor gericht onderzoek naar het Ewingsarcoom!

Doneer nu