Stichting EV@ doneert opbrengst Business Boxing Gala Assen aan Prinses Maxima Centrum in Utrecht

Afgelopen donderdag -15 december 2022- overhandigde het bestuur van Stichting Ewingsarcoom samen met Topper Eva een cheque van maar liefst €25.000,- aan de artsen in het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie in Utrecht.

Deze €25.000,- is de geweldige opbrengst van het Business Boxing Gala Assen , wat op zaterdag 14 mei j.l. in Pand17 te Assen plaats heeft gevonden.

Met dit bedrag wordt onderzoek naar het zeldzame en kwaadaardige Ewingsarcoom gefinancierd. Ewingsarcoom is een vorm van botkanker die voornamelijk voorkomt bij kinderen en jong-volwassenen.

We zijn hier ontzettend trots op en zeer dankbaar om dit te mogen doen.
Wij willen graag iedereen bedanken voor alle inzet, support en donaties!!!

Wilt u meer informatie over de stichting, Ewingsarcoom óf een donatie doen?
Kijk dan op onze website:
Www.stichting-ewingsarcoom.com

BusinessBoxingGala #charityfundraiser #goeddoel #boksen #ewingsarcoom #botkanker #research #kankeronderzoek #prinsesmaximacentrum #donatie #samensterk #dankbaar

RTV Drenthe Dagblad van het Noorden Asser Courant Hart van Nederland